aj aj aj

har ont överallt
stukat lillfinger, blåmärken överallt,
ont i fötterna, hål i strumpan..
sovit dåligt..


KNAS; SNURR...


vad är upp o vad är ner?
haha, helt gelan kväll igår,
jag fick 10:- i rabatt i inträdet
om männen som satt där
fick stämpla på mitt bröst..
10:- som sedan gick till lotter o VINST!


hahaahah! dansade så skorna flög
av o kavajen glömdes där..


vidare till efterfest i höghult, vilka minnen!!
Nostalgitripp!


nu ligger jag i sängen efter att ha skjutsat syrran
till tidan där de skulle ha storkok!


Längtar till jobbet i morgon, har en mycket rolig vecka
framför mig!



GOD NATT!


/miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj verkar ha gått vilt till! Höghult, det var tider det ;)

2011-02-02 @ 07:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0