utveckling

kom o tänka på nåt, o det blir bara snurrigare o snurrigare
ju mer jag tänker på det...

En fjärli börjar ju livet som en larv..
ååå en larv tänker man o så plockar man upp den..
men typ två veckor senare så är den en fjäril..
en ny art, räknas inte längre till alla larver utan till fjärilarna..

då kom jag genast o tänka på detdär med att vara en sak o bli en annan..
jag har ju varit bäbis o blivit vuxen(host host)
men ännu konstigare.. jag har varit en spermie




jag har simmat i pappas pung, sen kladda han på mamma o då
hamnade jag hos henne, tänk, jag syntes knappt i mikroskop..
jag har bott inuti min mamma i 9 blöta månader..

SJUKT!
jag har varit en mikroskopisk liten spermie.. o nu..
en människa med två ben o en hjärna (som är trögare vissa dagar)
jag kan känns lukter, prata skratta...

VA?!?!?!?!
Jag simmade ju fan inne i mina föräldrar för 23år sen..
inuti deras kroppar..

dendär larven som blev fjäril, IN YOUR FACE!
jag tror min utveckling är lite coolare...


med detta sagt, SÖMN!


//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Daniel Vardakis Lembke

Glöm inte checka denna video på killarna ni aldrig kommer att glömma!



http://www.videofy.me/dales/166276

2011-02-14 @ 02:14:23
URL: http://dannebooy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0