tokyo

torsdag idag!
jag har haft en underbart fullspäckad dag på jobbet!
i måndags fick jag vibben av att lugnet efter stormen(som varat i ett år nu)
hade kommit o jag skulle kunna vara lite ledig o ha normala
lunchraster o sånt.. men icke, det varade bara i två dagar,
nu äre ös igen! men jag klagar inte, det är bara roligt!

Ett helt tjejgäng blev vi som intog sunny thai
också, smakade väl ok som vanligt men FY FAN VA MÄTT MAN BLIR!


direkt efter jobbet spruttade jag hem till min älskade väl
ELIN, där vare fika o smyckesparty, fina Jenny&Monika kom
med sina smycken från bcute o med dem tjattrade vi om
både det ena o det andra..... det var ju av dem som jag
hade min förlovningsring bland annat!

Men idag köpte jag inget! Har så mycket nytt nu o
min fina Rita kommer ju med en massa nyheter
hela tiden!

örhängen, kors, stort kors, kontur, metallvinge, metallfjäder, metall, vinge, fjäder

Nu ligger jag i sängen o surfar på blocket o läser
en massa bloggar!


I morgon äre min lediga fredag o jag ska
göra lite spännande saker minsann med det
tänker jag tala om i morgon!

sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0