SUNday

solen skiner o jag har inte uppdaterat på en hel dag!
HÄR KOMMER ETT SNABBT INLÄGG!

Jag var i örebro igår med elin o wilmer,
(tack elin som körde med släpet)
o tack wille för trevligt sällskap i baksätet, high five!

blev en ny säng, eller ja.. två... som ska bli en dubbel
när jag satt tänderna i dem.. har en vision om hur jag vill
ha det, eller jag vet ganska exakt.

blev även lite billiga vinglas tills vidare,,
räknar med att köpa mig några som tilltalar mig
mer än bara, slät kant, lagom höjd o smal fot..
vill hitta udda udda UDDA vinglas..

så blev de vanliga glas, skärbräda o kuddar,
fluff fluff, blev olika varianter så man kan
byta efter behag!
käkade på IKEA, FY FAAn, köpte mig en sallad med kyckling,
vidrisch, kycklingen kändes som "resterna" på kycklingen..
blev knäckemacka istället..

sen skulle jag ju köpt micro, kaffebryffare o dammsugare
men det sket vi i denna gång.. får la pysa in till skövde
o köpa de sista grejerna sen..

såfort jag kastat in sängar o kassar fulla med kläder
här hemma så tutade charlotte utanför, SHIT!
svetten började smyga sig på.. packa upp, packa in,
byta skor, på med jackan, ut i kölden o iväg... PUH!
vidare till theresludvigsson (hennes nya namn)
o sen handla.. där möta upp syster emelie o stein..

handla till tacos, mums!
blev även en påse nappar o maraboue choklad /daim... gött!
jag o charlotte skulle dela så vi kom överrens om det smaskiga tilltugget!

Nu är det söndag, jag vaknade av en vacker nuna i min mms-inkorg ;)
solen skiner, jag skulle gått ut på morgonpromenad
men ingen hund ville följa med ut i kylan så tidigt så det tar jag senare idag.
nu bär det snart av upp till gymmet.. ska bli gött, tar en veva på löparbandet
o sen lite axlar o mage idag.. måste även bli av med gäddhänget..





Ha en toppendag mina vänner, här smids det planer åt alla håll!



//miss fejsbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0