sooool

Idag är det söndag, solen skiner o jag har lagt en toppenhelg
i bakfickan o börjar nu blicka framåt, mot nästa vecka.

Fåglarna kvittrar o isen rinner så sakteliga undan.
Det är VÅR i luften!

Jag ser verkligen fram emot torra gator,
tunna kläder, soliga utedagar o mildare kvällar.

Drömmer mig bort.. vill ha sommar,
igår grillade emil (grannen) o den doften..
puh! Blundade o bara njöt! Himmelskt!

I morgon blir det en kort dag på jobbet,
jag har tagit ledigt på förmiddagen för att
kunna pusta ut lite, SHIT vilken månad det varit!
Har haft s otroligt mycket på jobbet att jag
får vrida o vända på allt för att kunna hinna vara ledig en förmiddag!

denna lilla bok fick mamma av mig o syster igår

Till Min Mamma (Fyll-i-bok)
Hon är en toppenmamma så vi ville ge henne ngot extra!
Vi satt o fyllde i hela boken, vi skrev om minnen med henne,
egenskaper vi önskar följer med oss i livet osv..
Vi satte in kort o klippte o klistrade..
o så lade vi den på spisen, åkte hemifrån o bara väntade..

Sen fick vi varsitt sms, hon hade hittat o läst den.. <3


Ha en bra söndag gott folk,
nu blire hundpromenad med mina systrar
o kanske mattias?

O efter de toppar vi söndagen med FAMILJEMIDDAG!
alltid lika kul när man är 5 syskon, 3 utbölingar (anna, mattias, stein),
1 mamma, o 3 hundar... ALWAYS SOMETHING GOING ON!


//miss fejsbok




Kommentarer
Postat av: Lilla H

vilken superidé kanske något till mors dag!

2011-02-06 @ 22:42:06
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

En helt underbar present av lika underbara döttrar! Mycket uppskattat/mamma

2011-02-07 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0