polis polis potatisgris

Idag har varit en bra dag!
jag har startat dagen med mina vänninor
på salongen o sedan luchat med dem o deras små liv..

Sen efter jobbet så blir det middag
med syster Therese o Mattias
samt mamma o syster Sara :)
I morgon ska jag ringa tre gamla vänner,
Madde, Mikael o Magnus... de tre M:en... haha
o kolla lite om lagar o anmälningar o sånt..
de jobbar ju alla som poliser, i skövde tror jag
alla jobbar också så det är ju nära o bra..
fast två av dem bor ju här i kbg..
bra att känna såna ibland...



Har börjat planera inför min flytt också, väldigt
kul måste jag säga..
Har nästan allt jag behöver nu, ska köpa mig en
vit platt-tv o lite småtjaffs också...

Men ska bli gött att flytta till eget :)

I morgon blir jobba hela min i vanliga fall
lediga fredag, men vad gör man inte?
Klart mina kunder ska få bästa servicen jag kan ge !
Sen avslutas kvällen med umgänge av alla dess slag
på mina systrars fik Huldas Café..
Där blir det samkväm o tv-tittande..
Nu ska jag duscha sen skicka ett gulligt sms
innan jag sluter ögonen...

//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0