party party

Jajjemensan. ikväll ska vinet flöda!!
Men inte i den mängd som förra helgen,
jag kan faktiskt (om jag vill) bestämma hur mycket
jag ska dricka, alla har ju inte den insikten men jag
tar väl helt enkelt o häller upp en viss mäng sen får det räcka.
Dock kan jag behärska mitt alkoholintag när jag vill under kvällen
men ibland är det skönt att bara slppa på allt lite.
Alla har ju inte den förmågan, men det kommer väl med åldern,
eller jaa, det BORDE komma med åldern...
fast vissa människor mognar aldrig såpass, trots
att de uppför sig illa o får minnesluckor på fyllan..
För dem så går alkoholen före allt...
o dem kallas alkoholister..
Men som sagt, fest ikväll o det gör inte mig till alkis :)
utan bara till en ännu roligare, pratigare o gladare anna!
Vi ses i dimman!
//mis fejsbok

Kommentarer
Postat av: josefine

Gött :D

2011-02-13 @ 01:43:48
URL: http://www.nattstad.se/jussie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0