nytt inlägg

TJAA!
har kommit hem efter en rolig dag på jobbet!
Först kom våran trevliga säljare fredrik på morgonkaffe,
sen efter att han lurat på mig varor för X antal tusenlappar
så började processen med mitt hår..
TACK FINA EVELINA (min elev) för hjälpen, grymt bra jobbat!
MEN, hmm... färgen känns inte så bra,.
måste nog återgå till mitt bruna igen.. puh, krångelmajan nr1
men jag har löshår som ligger o väntar på mig i en himlans vacker färg så
det blir att börja om :P

nu ligger jag med huvudvärk för typ sjuttielfte gången på två veckor,
jag skyller allt på lökara!

ser just nu på sofias änglar, vilket program säger jag bara!!!
man blir ju gråtfärdig varje vecka..

sen blire fortsättningen på filmen 127 timmar som jag somnade ifrån igår
väldigt bra film!!


i morgon har jag tagit ledigt, eller ledig blir jag ju aldrig, ska börja dagen med
att packa kläder, WIHOO! äntligen, kläderna är det sista jag packar nu inför flytten!
så det ska bli roligt.
Sen bär det av mot skövde där jag ska inhandla blekning o färg o sånt kul!
o efter det vidare med elin, wilmer o alexander till elins syster jonna o hennes lilla minna.
ska fixa dem i håret o så ska vi käka gött :D

jaja nog om det, ha en kalaskväll
o NJUT AV LIVET!
// miss fejsbok



Kommentarer
Postat av: Rita

Lycka till med flytten!!

2011-02-23 @ 07:34:40
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0