mitt hår i vår

Skulle vilja gå mot en blondare sommarlook framöver.
Jag är ju dock frisör o inser rätt snabbt mina begränsningar,
1. jag har vart riiiktigt mörk väääldigt länge
2. jag har vart knallröd vilket tränger upp vid varje steg ljusare
3. skandinaviskt klent hår som inte pallar mycket
4. håret blir allt "varmare" i tonen när man går mot ljusare...
(vilket innebär en varm/ljus/kolabrun färg med vissa koppriga inslag)

Detta måste jag ju ha i åtanke när jag påbörjar min process
så jag inte blir besviken över resultatet... men dessa två översta bilder
är hur jag skulle ÖNSKA att mitt hår blir i sommar...

Men jag får vara glad om jag kommer såhär ljust...
''''''
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: sandra

shit, du kommer passa så bra i det!

2011-02-10 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0