min drömkropp

trots att jag faktiskt är väldigt nöjd med mig o min kropp så
är det ju så att jag kan tycka att denna body är wonderful!
har haft denna bild i min telefon i över ett år o detta är verkligen min
drömkropp, HELT PERFEKT i mina ögon!
Visade den för min syster emelie o hon typ, VA? DENNA?
ÄR DETTA DIN DRÖMKROPP?
öööö JAAAAAAAAAAAAAAAA
den är lagom, söt, lite putig, kramgo, naturlig,
vacker, gyllenbrun.. jaa alldeles lagom i min värld..

så tråkigt att idealet är typ size 0,
för vafasen, man vill la ändå ha lite
röv, lökar o nåt att gosa med?
Man sitter skönare på en stol exempelvis :)
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh va skönt med en sund inställning! Jag håller helt med om att det är snyggare med lite former än att vara som ett streck med stenhårda sillisar liksom... Uppfriskande :)

2011-02-10 @ 10:46:00
Postat av: Anonym

Sunt tänkande! men då får du nog äta en del av de goda kakorna du lagt upp på bloggen;) för det var rasande vad du rasar i vikt fina du!

2011-02-11 @ 17:55:09
Postat av: Hilda

Håller med dig, väldigt vacker!

2011-02-15 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0