hungrig i sängen







ligger i sängen, ska väl sova snart..
tycker det är svårt att somna när man
är hungrig..!

Har kikat i en massa matbloggar o jag
är ju sååå dum som gör det när jag är
såhär jävla hungrig!

FAN! ursäkta mitt språk ikväll men
såhär blire när jag blir för hungrig!
haha o nu tänker ni säkert,
ååå ät då kvenna!
men nej, jag orkar inte gå en meter
till idag efter träningspasset,
så köket känns avlägset just nu..
PUH!

surfar även runt o kollar efter
ny TV o SÄNG...
har en sån fantastisk vision, men den ska
jag dela med mig av på friday!

jaja ja får la tänka som Oprah,
hon sa nämligen en gång för lääängesen:
"-när du ligger i sängen o är vrålhungrig,
tänk då, NU BRÄNNER DET PÅ LÅREN"
då skulle jag vilja fråga henne en sak..
(fan, kan det inte bränna lite på sidfläsket istället?)



äre nåt ni saknar i bloggen?
skriv då en kommentar så
ska jag se vad jag kan göra åt saken...


//miss fejsbok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0