frozen cheesecake

idag vaknade jag, jag tog en nahrovit
o gav mig ut på en lång promenad med
mina två systrar sara o therese samt
hundarna... sen vidare hem,
då hade alla syskon o respektive
slutit upp efter att mamma varit
ute o övningskört med stein
o det vankades lasange..
för vissa.. jag sara o therese
käkade en nyttig nötfärsröra
innehållande morötter o till det fick vi
broccoli o gröna bönor (svårstavat)
syster therese hade även med sig en
frozen cheesecake LIGHT!
gjort på lightprodukter o sötningsmedel,
till den åt vi maaaasssaaa blåbär, jag ÄLSKAR BÄR!


sen bar det av till kbg där jag o syrran
duschade ihop o peelade varandras rygggar,
vi skrattade åt att vi stod där nakna ihop
o peelade varandra, SYSKONKÄRLEK!
kändes som när vi var små!
sen in i solariet, först sara, under tiden gymmade
jag o gjorde armhävningar o situps på pilatesbollen..
blev även utfallssteg o lite spinning.. sen va det min tur att sola..

sen vidare hem igen o då blev det dipp o grönsaker,
enkelt, gott o nyttigt..!
nu är det dags att sova, i morgon bitti är det
dags för en inhandlingstur till skövde igen..
färg, hättor blekning... you name it!
sen jobb till 19.00 o då kommer martina, syster sara
o syster therese o vi ska ut o promenera en jädra bete!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Rita

Skulle gärna vilja ha receptet på light cheesecake om det går.... :)

2011-02-07 @ 08:49:41
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan varmt rekomendera den!!! Smakade riktigt gott. Det är bara att ta ett vanligt recept och byta till 12% grädde, Philadelfia light och sötningsmedel istället för socker. Tror att det finns digestive i nån lightversion också.Sen är det bara att hugga in.../Susanne

2011-02-07 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0