fest

Har haft en underbar dag so far!
Blev ingen loppisrunda för vägen va så hal..
o vi skulle ju inte ha nåt speciellt så det kändes
helt ovärt att ge sig ut!


Istället drog vi upp till kbg o tog oss en
riktig promenad i solskenet!
Jag, syster sara o syster therese samt
Nova, Allis o Kisa... our beloved dogs!

Nu sitter jag här o invänta min tur att
få skutta in i duschen, lillasyster är
så in-i-helvete-SEG när det gäller att duscha.
Blir smått Galen..

Sen blire att slänga på mig nät snyggt
o korka upp.. ikväll blire fest så det står
härliga till!

Jag har varit fräck o bjudit in oss på förferre
med ett härligt gäng också, lite nya ansikten
är alltid spännande :)

blir nog nya skinnkjolen ikväll, men är inte helt
100 ännu då det är fruktat kallt ute..
fast..... om jag börjar dricka vin lite tidigare
så får jag ju kanske upp värmen... hmm...
tåls att tänka på!



ha en bra lördag <3 sköt om er o ta hand om era nära o kära <3

//miss fejsbok




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0