dessa måndagar!

Ja, en måndag har ännu en gång
slagit ut sina vingar.

Jag har hunnit åka till skövde o hem igen
för inhandling av färg o blekning!





Igår tog jag upp kontakten med en hunk
från gymnasietiden,.. jag chansade
o la till honom som vän på facebook
förra veckan i hopp om att bara tjattra lite.,.
o herregud, nu är man inbjuden på filmkväll
o så ska han lära mig spela gitarr,, väldigt roligt!
Tänk om jag inte hade lagt till honom som vän!?
SPÄNNANDE! :P
Nu kallar duschen på mig o sen ska jag
iväg till jobbet, blir jobb till 19.00 idag
o efter det kommer en hel drös med tjejer
till salongen o vi ska ut på en rejäl powerwalkrunda!
HÄRLIG START PÅ VECKAN!

//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm...hela drösen bangade pga vädret? Vi bor i Sverige!!! / Mamma

2011-02-07 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0