bröst

för er som undrar hur det gick hos läkaren idag så
kan jag glatt meddela att det gick toppenbra!
Jag är supernöjd med besöket
o allt lät mer lovande än jag kunnat tro!
NU SKA LÖKARNA BLI MINDRE MINSANN!

Då ska jag köpa mig en bikini som jag VILL HA!
o inte den enda som funkar..


Känns kanoners o han, läkaren, med det konstiga namnet
tyckte att mina brön va STORA haha o han kunde
med att säga det, haha skön snubbe!
men vad hade han väntat sig när jag var där
för att få förminska dem?
hahaha!
Men i alla fall.. nu är förloppet mer i rullning
än någonsin, det enda som kan sätta stopp
för operation nu skulle vara om jag har
dåliga blodvärden o sånt men det tror jag väl inte!

Dags för lite sömn nu, hörs i morgon!
sov gott <3

//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: marbie

okej! tack för svar. kanske ska ta o hitta mej en sån då.

2011-02-14 @ 23:09:19
URL: http://www.marbieblogg.se
Postat av: Anonym

Grattis och lycka till vännen :)

2011-02-15 @ 05:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0