berlin mothafucka!


yepp, onsdag, lunchtime, inväntar Elin, Wilmer o Alexander.
ska snart dra oss mot skövde o tibro.

jag har sovit dåligt inatt, FAN! man tror att saker går att lägga bakom
sig men det springer liksom ikapp ibland. JÄVLA ÅNGEST JAG HAR!
o jag har fan inte gjort ett piss för att förtjäna den.
jag har fan bara vart en bra tjej, klart man har ovänner men jag har
nästan inga o det beror på att jag är så snäll o ärlig.

jag kan som ni vet gå långt för rättvisan, o det är något jag
är jädrigt stolt över, jag passerar ibland gränser men det är
ENDAST I NÖDFALL NÄR DET VERKLIGEN BEHÖVS.
o det gör mig till en fin människa. jag hjälper människor.

ja, nu va det sagt, jag somnade ca 04.30 inatt men dedär jävla
tankarna cirkulerar runt min skalle..
*hmm.. den där gången, undrar vad han gjorde då...
*helgen jag jobbade, vad hände då utan min vetskap?
.... jaa ni fattar, ovärt grubblande men de går inte att stoppa!
ska till psykologen för ett avslutande möte den 8/3
det ska bli skönt, trots att hon redan i januari tyckte att jag kommit långt.
så det blev två möten med henne för mig totalt. :) finns nog de som skulle behöva hundratals!


iallafall så skulle jag gå upp 08.00 o packa kläder men mamma lät mig sova,
till 09.30, då flög jag upp o packade som en tooook!
faan va grejer o kläder o smycken o SKIT jag har samlat på mig under åren..
haha!
men kul att hitta gamla saker att skratta åt!

nu sitter jag i köket, fullt påklädd, redo att dra, väntar bara på
gänget som ska plocka mig..

SKA BLI EN ROLIG DAG IDAG!
jag skiter i mina sömnsvårigheter, för jag överlever utan 9timmars
sömn om natten..

jag kan leva på att det finns så jävla goa, snygga, unga, roliga,
ärliga, rika, sexiga killar därute.

o jag kan väl avslöja så mycket som att det går ingen nöd på mig,
lillasyrran blir sur för min telefon plingar stup i ett( nu vill jag inte verka skrytsam)
men jag har nog fått, hmm... ska kolla... 7 inbjudningar till bio, middagar o myskvällar
från några gamla flammor o några nya flammor.. men är inte helt hundra redo
för det än, bara tanken gör att jag kan andas friskt ett tag till.



Till helgen ska jag spraya mig brun o fin,(tancan finns på salong ego 259:-)
jag får bli blondare i ett annat liv för ikväll ska jag nog färga mitt hår!







rs gott folk, o TACK för att ni hänger kvar här på min blogg,
så kul att så många gillar att läsa det jag har att säga!



Kommentarer
Postat av: johanna

är de bra det späjjet? blir man brun eller är det åt det orangea hållet?

2011-02-23 @ 15:31:34
Postat av: anna!

den är kanon!

bygger på ditt eget pigment så den slår

aldrig i orange för det finns ju ingen med

sån färg på sitt naturliga pigment!

2011-02-23 @ 17:02:42
Postat av: Rita

Har testat denna idag, i o för sig bara i ansiktet, men den är verkligen kanon!! =)

Ha en bra helg!

2011-02-25 @ 13:58:34
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0