åh så underbart!

har idag shoppat loss, har köpt mig en "vikvägg"
en vit sådan, såååå fin! så kan man skilja av rummet lite
köpte även två lampskärmar, 4 stycken unika pinnstolar
en träningsbok med tillhörande stegräknare.
nu närmar sig flytten med stormsteg, o mitt i all flytt
ska man hinna med att dejta, umgås med vänner,
åka bort, jobba, sova, äta osv.. men ibland går livet
i ultrarapid o det är bara att glida med.
just nu pågår tv-spelsdag hos syster o hennes karl,
donkey kong maraton men jag håller mig på avstånd,
tycker inte att tv-spel är särskilt underhållande längre..
jag väntar på att åka vidare till nästa hak o umgås med
goda vänner, ät lite godis o se på BAJS-melodifestivalen!
har fixat håret idag också, rensat bort gammal färg o
lagt på en ny, så nu passar mitt löshår wiiiiie1 ska se när jag hinner fix med de..
ha en trevlig lördag vänner!
from karlsborg with love
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0