utgång!

idag har jag jobbat, o direkt efter jobbet så bar det upp till Tiveden för att rida
en timme. helt underbart väder blev det också! Rebell är hästen jag rider på o vi
har verkligen börjat hitta varandra!


Nu har jag duschat o svirat om, fast bara till mellanklädsel.

har så mycket nya kläder nu att jag inte kan välja vad jag ska ha på
mig ikväll.. men det är väl bara att prova sig fram.

ikväll ska vi till husaren några tjejer. herregud va längesen jag var där.
det ska bli roligt!


i morgon bär det av till gbg för en hel-helg där med massa
goa tjejer o killar! PARTY, massage, mys o grejer står på agendan.


jaja nu ska jag käka lite fisk innan jag sminkar i ordning mig! :)




//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0