TOKYO

Hej!

idag klev jag upp ur soffan hos min mamma&syster,
deras nya lägenhet ligger mitt emot min salong,
på andra sidan gatan. det är ju såå smidigt!

Jag har haft salongen full av tjejer, först kom min
goa vän Sandra som skulle på bröllop i Gbg.
på henne gjorde jag style a la hollywood.
hon är så himla fin redan innan man fixar
henne så det är extra kul!

sen kom 8 st tjejer, varav en brud o två tärnor med släptåg.
Jag hade äran att vara med på denna mycket betydelsefulla
dagen o höll på att trilla baklänges när de va klara.
Det blev så himla fint o alla va supernöjda.

dock glömde jag ju kameran så inte en enda bild tog jag.. MORR!

nu har jag handlat kex o ostar inför kvällens rödvinsmys
o ska strax ta med mig syster o hundar på en lång promenix.

i veckan väntar jobb men det känns liiiiiiiite, jag upprepar, liiiite,
lugnare, om det nu kan bli lugnare på min salong.
Jag har börjat tvivla :P

men det hinner ju fyllas på!
på torsdag ska jag ut o rida igen, min härliga kund Anna som drar
med mig upp i tivedsskogarna för ridning. JÄTTEKUL o nytt o spännande
på samma gång.

sen bär det av till GBG för en lång weekend med mina gbg-<3 MYS

jaja nu ropas det här att maten är klar, kyckling med ungsrostade grönsaker. JAMMI!

ha en underbar helg kära vänner.



(en bild från syrrans maskerad. lindansös var jag)



//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0