rain

idag regnar det ute. cats and dogs.
jag tycker att regninga söndagar är så underbara.
det får definitivt bli en filmsöndag!
men först ska jag ge mig ut i regnet på en löprunda,
jag älskar att springa i regn, luften blir så frisk
o man håller sig kyld längre.

inatt fick jag ett sms från min bror, han skrev att han älskar mig.
tack min bästa bror!

igår blev det lagom mycket vin men inte lagom mycket
ätande av kex, brös, ostar osv... mår illa nu men tror att min
löprunda kan ändra på det! HOPPAS!

Inatt drömde jag att jag va såå kär, det måste bero på allt
som händer omkring mig just nu. fullt ös på alla plan,
det känns inte som man hinner med.. haha!

men jag gillar tempo!
ska börja styrketräna på riktigt nu också.
jag har ju ett gymkort i skövde som jag betalat av ALLT på nu!
äntligen! jag skaffade ju ett årskort i tron på att bo i skövde...
men men tiderna förändrades.

nu blir det ett gymkort här, ska bli kul o sen om min nya kost (som fått mig att känna
mig mindre tränad) kan visa sig bli muskler nu. jag har börjat äta mer mat o lite
annorlunda tänk, vill ju inte bara bli smal o otränad. nu ska jag bli FIT!


jaja det va lite söndagsbabbel.

ut i regnet! JIHOO!


//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0