monday baby

måndag.
idag har jag jobbat ihjäl mig.
o efter jobbet så blev de en timmes powerwalk
med min syster emelie.

landade nyss i soffan här hemma nu helt slut.
blev kyckling (rester från grillningen igår) samt keso
o coca cola... NOM NOM!

laddar inför ett mördarpass i morgon på jobbet, 9-20
med fullsatta stolar hela tiden... bara att lägga sig i tid
idag i ladda batterierna totalt.

MÅSTE verkligen prata med sara om kommande gbg-resa,
längtar efter GBG NUUUUUUUUUUUUUUUU.

o så måste vi planera vår turkietresa också.
jag sara gabriel samt lena + barn. LOVELY!

jaja, nu ska jag mosa ner mig i soffan o se på tv tills
sömnen rycker tag i mig.





//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0