ledig fredag

vaknade hos syster&mattias&elliot.

Elliot pratade som aldrig förr o det va jättemysigt att vakna till :)

sen kom min lilla kinakusin o så startade vi med en frulle på huldas.

efter det så färgade jag mosters hår medans resten av klanen drog ut på svampjakt

o utforskning av underjordiska tunnlar.

sen blev det ett dopp i bottensjön medans regnet öste ner, lagom till att jag fått

på mig kläderna så skulle vi käka på Don Tomaso, jag tog en sallad..

sen vidare till badhuset, mycket bad idag!

jag härjade runt o dök, hoppade från tornet osv.

Elliot tog sitt första bassängdopp i barnbassängen, såå mysigt!

nu sitter jag hos mamma efter att vi tagit en fika på huldas.

dags att ta sig ut på nån form av motion, en promenad lutar det åt idag.

sen blire nog bara soffhäng, i morgon blire jobb.

först kommer min fina vän sandra o ska fixa sig inför ett bröllop i gbg,

o sen kommer en brud, hon ska gifta sig utomhus i morgon, hoppas

på bra väder! sen ska jag dricka rött vin o käka kex o ostar med lilsis. mysigt.

såå det lutar åt en lugn helg.

ha det toppen!

//miss fejsbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0