valborg

jahopp, har jobbat idag,
en brud o en tärna från sthlm som blev superfina idag
på den stora dagen!

sen cyklade jag hem o svirade om från finklänning till
träningskläder o cyklade till mölltorp till mamma o syster.
ikväll komer min kina-kusin o den familjen hit
o vi ska ner till brasan o mysa, hoppas på pilkastning även i år!

sen ska jag cykla hem o sova o i morgon ska jag
träna så mycket jag hinner med tror jag.
måste även tvätta! puh, o så ska jag som vanligt avsluta
kvälln hos gammelmormor med bingolotto. <3

blir gbg snart igen också, måste ringa sara idag o bestämma
datum, då blire hårförlängning/universeum o massa myyyyys!!





hepp hepp. har nu lagt en fet order på H&M o nu ska jag snygga te maj,
har promenerat ner till affären
med syrran o inhandlat kvällens onyttigheter.

hej så länge!!


//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0