på begäran av malin

här kommer ett inlägg, inte en dag försent heller!
jag ber om ursäkt för mitt låga intresse, eller snarare
mitt intresse för att skriva elaka saker som inte ens
är värda att skriva..
på fredag ska jag in till skövde o klippa min brevkompis
i skövde, ni vet, Galne gunnar..
sen ska jag till intersport o springa på deras löparband
för att utse ett par nya löpardojjor,. plus ilägg!
på torsdag nästa vecka är det vårruset som gäller!
min kära vän söderström frågade om jag ville hänga med, javisst!
har inte sprungit en meter på ett par tre veckor men ,
DÅ SKA MINA BENHINNOR VARA HELT HUNDRA PROCENT BRA!
igår klippte jag mig i fingret, rejält också, borde nog ha sytt det
men det hinns liksom inte med i mitt liv, fortfarande fullt ös på jobbet,
är det inte helt sinnessjukt?
jahopp, har fått mat o apelsinjuice i magen, satt fint,
är besatt av en ny, rynkeby, utan tillsatt socker!
SVINGOD!
så, malin, bättre va?
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket bättre! Rinkeby juicen är godast!! smakat passionsfrukt/apelsin? farligt god!!

2011-04-27 @ 22:23:45
URL: http://malinpaulssons.blogspot.com
Postat av: IdaK

nu blir jag också nöjd!!

2011-04-28 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0