god förmiddag!

jag har kört igån tvätten o städat som jag alltid gör på fredagar!
så gött att ha det fint på helgen :)
idag flyger "min hunk" haha! till thailand, fan, hade jag inte
haft så mycket på jobbet hade jag också åkt till thailand!!
men nu får det vänta o sommaren i sverige blir också fin,
lyxigt att ha en svåger som är från kusten så man kan utnyttja honom
o hans tillgångar till boende, båtar osv där nere :D
i veckan så va min systers föredetta svärfar o klippte sig..
han tipsade mig om ett ställe jag ska gå till nästa gång jag är i
gbg, ska köpa nya löpardojjer för man ska ju bara kuta 150mil
i ett par skor o det har jag verkligen gjort nu! :) han är bra goer han!
senare idag får jag lite tjejer hit som ska fixa lite hår o umgås..
så bäst att jag kutar iväg o hänger tvätten!
ciao!
trevlig helg!!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mamma

städa o tvätta på veckan!!! Helgen ska va lugn o skön efter en hård arbetsvecka!

2011-04-11 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0