firday friday

hejje, startade min dag 06.00...
upp o kä på mig kläder o packa ryggsäcken,
ta cykeln o trampa iväg till moliden,
simma i 45min..


direkt till jobbet, började vid 08.00 idag! (min lediga fredag)
sen direkt in till min gubbe galne gunnar, (hämtade upp kusin charlotte först!)
o så blev det smörgåstårta med honom o charlotte,
i två timmar lyssnade vi på min lelle gubbe :p
direkt vidare till inter sport, sprang på löpbandet i vad som kändes som
TIMMAR haha testade nog alla skor i butiken... hittade ett par, 1700:-
o så ilägg ... puh 600:-
men nu kan jag springa snabbt!
åkte vidare till rusta, köpte en 8 kilos kettlebell
o en elvisp :)


sen till kbg för att hämta ut paket från stadium,
en keps o ett vätskebälte att ha runt midjan på mina 2 milslöpningar!
sen hem till möll, mysa lite med elin o wilmer o kika när alexander
o byggarna bytte panel på huset, sen kom hans syster jenny o babbla lite också :P
sen hem till mamma o tjattra o visa upp mina nya grejer, o vidare mot kbg IGEN!
med Fia, hennes barn filippa o ronja samt deras vän wilma..
vi åt varma mackor på huldas o sen lite chips o godis..


nu ska jag sova, i morgon kommer en tjej från sthlm
som ska gifta sig, henne ska jag göra fin :)
natti natti!



/miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tempo!

2011-05-01 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0